ett gott nytt år..

Då har det nya året börjat. känns det bra för alla? Jag går in i den med blandade känslor. Det är så många måste eller "vilja" detta året. Det här med att jag inte ha något fast jobb ännu gör mig helt tosig. Längtan efter att få in pengar på kontot varje månad är stor.. Pengar gör inte livet lyckligare men det hjälper till en hel del..
sen så är det en massa måsten med huset som exempelvis tvätta och måla om.. men även byta en del av fasaden som är rutten.. och en massa saker som jag vill göra byta kök, badrum och åka på en solsemester.. Även den dummaste förstår ju att dena ekvationen inte går ihop ifall man inte ha ett jobb.. nej nej.. Men jag ser ändå positivt på de.. Allt ordnar sig.. det gör det alltid..hakkunamattat det är ord som är bra.. inga bekymer=)

idag är det trettonafton.. kalkonmiddag hos svärmor men först en långpromenad med theo och slänga iväg lite jobbansökningar..


Kommentarer
Postat av: Emma

kan nog lägga ner denna bloggen nu ;)

Å JA, ida det löste sig! Jobb har du, Nytt kök har du, & åker på solsemester imorgon så, ja det löste sig! =) nu e det inte mycket kvar på den där listan ;)



"hakkunamattata - det e ord som e bra"

2010-08-18 @ 01:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0