brand på harrys...

jag har länge tänk om jag ska börja blogga igen och idag bestämde jag mig för att börja..
Kan ju börja med branden på harrys.. lr det var ju aldrig någon brand.. en typ av rökbomb va det nog..

jag och jennie stog i godan ro på dansgolvet uppe på harrys med en varsin orgasm.. obsaverar att kl var två på natten.. för det första brukar jag aldrig vara på harrys så länge för det andra dricker jag aldrig alkohol efter kl 12 på natten.=) jag och jennie står utanför dansglovet, bara några meter från toaletterna och märker att det är nog rätt tjock rök vid baren. jag reflekrerar bara över det men tänker kanske att det är en sån sär rökmaskin som har gjort de så rökigt.. helt plötsligt stängs muskien av.. det tänds upp och alla typ bara titta på varandra. sen börja det tjuta.. jag som inte är van vid att vara på harrys tills det stänger tror, dumma nöt, att de gör så här för att de ska stänga.. sen kopplar jag på min hjärna igen och förstår att det är nog fan brand larmet... jag känner att det blir lite panikartat men lungt och fint kommmer vi ut.. ut till ett regnväder!! en av ordningsvakterna skriker " va fan gör ni här ute.. in med er igen" fick en kommentara tillbaka " ja men va fan det brinne ju där inne" ...

när vi väl ha kommit ut får alla stå utanför och vänta för vi får ju inte hämta våra jackor. lite mat på de sen väntade vi på taxi i 45 min.. inte okej.. i sånna lägen önskar man att man bodde kvar i stan... kl 4 vara jag hemma..

läste tidningen idag.. ""Den som har hosta eller huvudvärk eller känner av röken på annat sätt tycker jag ska kontrollera det." japp, det stämmer in på mig men jag tror inte det har med röken att göra...


jag trodde att jag skulle få ligga på soffan idag men jag fick order om att jag ska måla klart upp i hallen.. är väl sådär sugen på de.. sen måste jag ut med theo.. jippi...


någon som vill leka??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0