ledig dag..

det händer inte ofta som jag och stoffe har en hel helg bara för oss själva.. stoffe har alltid någon match han ska döma eller så jobba han..
Så denna helgen sätter vi guldkant på..
Igår var vi på hotellet och åt middag med Mats och Emelie.. super gott sen bar det vidare till Mingel för lite drinkar.. dock inte för mig. Jag bommade och körde igår men det var helt okej.. jag hade minst lika trevligt för det.. inte minst va det super gött att kunna komma hem när man vill och vakna upp pigg och glad..
Dagen har vi spenderat på stan.. hittade ett billigt fest kit till nästa helg så det blev super bra=) Så skönt att inte behöva stressa hem utan vi kunde gå i vår egen takt.. vet inte när det hände sist..
sen blev det tacos.. mitt på dagen=) det gillar vi.. och efter det en timmes promenad med theo.. så bra har denna dagen varit..
ska snart bege mig in till Emmsan i stan.. kanske blir en pizza lr nått sånt gott=)

imorgon blir det nog en tripp till eko..vet inte hur jag ska kunna fylla våra fönster här hemma med stjärnor och ljusstakar.. känns som om man har hur många fönster som helst..

ha en fortsatt bra helg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0