H1N1

Igår fick vi förfrågning om vi ville vaccinera oss på jobbet.. jag la mest undan lappen och tänkte att jag inte behöver ta ställning till det ännu. Så kommer chefen inspringades på mitt kontor i morrse och fråga om jag ska vaccinera mig för hon måste ta med papprena på mötet hon skulle på.. Ringde snabbt till mammsen för råd=) och till slut bestämde jag mig för att jag skulle ta den.. Imorgon efter lunch.. Men nu vet jag inte. jag är lixom inte i risk gruppen så då är det kanske onödigt att spruta in en massa tjafs i kroppen som inte ska vara där. Samtidigt vet jag om att om jag blir sjuk så blir jag jätte sjuk. kan inte ens sätta mig på sängkanten utan att jag svimmar. och jag verken vill eller har råd att vara sjukskriven..Jag är så velig på att bestämma mig.. den är väl inte farlig?? =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0