trött.....

det är mycket nu.. är väldigt trött nästan hela tiden.. men så är det väl.. när det är mycket...

mammsen har varit är idag.. skulle hjälpa mig att få iordning i mina köks skåp men vi gjorde allt annat istället.=)som att byta gardiner i köket.. blev mycket ljusare nu

idag har jag eller vi rättare sagt... vi har lämnat in vårt sista arbete till skolan.. dvs jag ska inte göra något mer på kristianstad högskolan=) så väldigt skönt att man äntligen är klar.. visst vi kanske inte blir godkända på arbete men det får vi verkligen inte hoppas...

snart börjar dagen på mitt nya liv=) de flesta lägtar efter sin semester.. jag längtar efter att jobba..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0