trött kväll

vilken trött fredagskväll jag hade igår.. har ju jobbat tre dagar denna veckan o gått i skolan två, vilket jag inte är van vid så efter jobbet igår var jag helt slut.. inte mycket den fina tål=)
va på kalas hos therese igår, trevligt med god mat=) hon fyller inte år förens nästa vecka men då befinner hon sig i Stockholm., inte alls avis nej då=)

när jag höll på att somna i soffan tyckte jag att de var dax att köra hem.. och då var inte kl mer än typ 21...
svängde inom jenna för att bara säga hej men fastnade framför en film där..
blev rätt sent innan jag kom hem ändå..

tänkte jag skulle sova länge idag.. minst till kl 10 iallefall.. men det tyckte inte min hund! kvart över åtta var det någon som gnällde o ville upp i sängen.. men när han väl var uppe kunde han inte ligga still eller hålla tyst så de var bara att gå upp..
men nu har jag hunnit med att städa hela huset så det år ju bra=)....

vad fyra vankas det kåldolmar hos stoffes mormor.. mumms=)


glada thessan=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0