intervju

Idag har jag varit på jobbintervju. jag skulle egentligen gjort den imorgon men jag ringde idag och frågade ifall jag kunde komma som idag istället. de va det jag skrev om igår.
det ringde en kvinna till mig från kommun. De undrade om jag skulle vara intresserad att jobba som biståndshandläggare i sommar och om jag hade lust att komma in på intervju!
visst hade jag det. sov inte mycket i natt. varit så sjukt nervös och när jag väl kom dit idag var det ännu värre.. fy vad jag skakade!
intervjun gick piss! kom inte ens ihåg vad jag sa eller vad de frågade om så jag ska ringa chefen imorgon och säga att jag var super nervös och prata lite med henne.. men tyvärr tror jag att jag har gjort bort mig..
fatta vilken sjukt bra erfarenhet det hade varit för mig om jag hade fått de.. och ett riktigt jobb och riktig giddig lön hade de blivit..
tyvärr tror jag att det får bli posten för min del i år igen.. jag vill verkligen inte de..

så nu ikväll har jag varit jätte trött och haft ont i huvudet...
ska krypa ner i sängen nu..
go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0