underbar känsla

har ni haft den underbar känslan i magen av att ni har lyckats med något... när ni har lagt ner så mycke energi och tid på något så blev det bara så bra?
den känslan fick jag idag..
jag ringde till min klasskompis för att diskutera ett seminarie som vi ska hålla på torsdag. då säger hon " ja, jag såg ju att du klarade tentan" jag blev helt chokad.. vilken tenta tänkte jag först.. har haft så mycket att tänka på.. typ huset. men jag skrev en tenta för en i och hen halv vecka sedan.. socialpsykologi.. och jag har klarat den!! jag har verkligen lagt ner super mycket tid till denna tentan.. ( stoffe har tyckt att jag har varit helt okontakt bar och nu har jag fått belöning för det jag har lagt ner) varje dag har jag suttit mellan 3-4 timmar.. läst en hel engelsk bok på runt 1000 sidor.. helt själv. jag trodde aldrig jag skulle klara den.. men jag gjorde det. jag känner mig super duktig!! självförtroendet är på topp ikväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0