första natten

då har vi flyttat.. fyttat till ett hus=) och det känns helt underbart bra! jag stormtriv redan=)... när jag vaknade i morse så hade stoffe åkt till jobbet så jag va själv..  och jag låg bara i säången och tänkte... "detta är mitt"

jag kommer inte att skriva på drygt en vecka för de på telia ha tydligen kladdat till att så vi har verken telefon, bredband eller tv förrens nästa måndag....  som tur va så fick vi låna stoffe föräldrars ena boxer så att vi kan kolla på tv..

nu har jag flyttat in så nu är alla välkomna.. de som vill=)
kan ju inte lägga upp några bilder heller förens nästa vecka då..
nu blir det efterrätt hemma hos familjen svensson.. vi fira nämligen stoffes födelsedag idag=)

ha de så bra så länge så hörs vi om en veckan=)

Kommentarer
Postat av: malena

Hejsan..



Trivs ni i huset?



Mvh Malena

2009-03-22 @ 18:06:31
URL: http://www.maleena.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0