förkyld hund!

Theo han är förkyld. å inte lite heller.. han har sånt där bebis snor i hela nosen=) inte trodde jag att jag skulle få torka snor på en hund. igår nös han så de kom snor på toadörren.. mindre trevligt.
jag trodde inte att hundar kunde bli förkylda så jag ringde till vetrinärena och tydligen kunde de det...


theo en vinterdag för någon månad sen.. sötnos=)

lovade ju lite bilder på huset.. kollade igen kameran.. inte en bild på utsidan av huset så ikväll ska jag ta med mig kameran o ta lite kort på utsidan.. jag har några bilder innefrån huset men de är inte mycket att ha.. vi håller ju på att renovera men jag slänger upp dom ändå..

vardagrummet...

en del av sovrummet

den otroligt snygga gröna färgen i hallen på övervåningen.. är den inte skit snygg!!? eller inte den ska bort bort...

tyvärr har vi inga bättre bilder men jag ska ta bilder ikväll så får jag ladda upp de imorgon.. vi ska tapetsera i vardagrummet ikväll så då kan ni ju få se hur det blev..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0