för jag har tagit examen!!

shit vad tiden går fort. har inte suttit framför datorn på en vecka.. har inte hunnit har varit så mycket annat i mitt liv just nu...

igår tog jag examen.. socionomexamen.. kan knappt fatta att jag har gjort de. att jag klarade av den sista terminen. att jag lyckades läsa två stora böcker på engelska.. psykologi och socialpsykologi.. det är jag nog mest nöjd över=)...
om jag titta tillbaka på min skoltid så är det ändå c-uppsatsen jag är nöjdast över. att jag klarade av att skriva en sån.. jag bävade för den i början av utbildningen men det gick ju som en dans..
jag är grymt nöjd över mig själv att jag har klarat av en akademisk utbildning...
nu är det min tur att komma ut i arbetslivet och min tur att tjäna pengar.. och det känns så jävla underbart!!

Imorgon ska vi fira med grillfest här hemma..

kan knappt fatta det.. aldrig mer Kristianstad högskolan.. jag är klar!!!


Kommentarer
Postat av: challe

hej. vad du e duktig, grattis ha en bra helg kramar challe

2009-06-04 @ 22:43:35
Postat av: Daniela

För du har tagit examen för du har tagit examen för du har taaaagiiiiit exaaaaaaaaaaaamen fy fan vad du är bra, fy fan vad du e bra, fy fan vad du e bra!!!!!!!!!!! hehe melodin e fin... GRATTIS =)

2009-06-05 @ 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0