"alla som inte dansar är våldtäktsmän!"

ursäkta men vad är det för jävla låt då. Blev så sjukt besviken när jag va på harrys igår.. som om inte musiken va sjukt dålig innan den låten kom.. hur man man som DJ bara sätt på en sån låt.. och  inte förrens halva låten hade gått som kom jag på vad jag sjöng på.. grymt besviken på gårdagsnatten!! men hos tessan va det kul=)

nahe Harrys blir inte inte på länge.. tacka vet jag ett gals vin i bubbelbadet hos emelie och mats=)

underbar helg det har varit=) tyvärr har det inte blivit så mycket solande för min del för jag och stoffe har hållt på med hallen.. Imorgon kommer pappa och min bror och hjälper oss lite, skönt. På onsdag sätter vi tapeten=) längtar.. tror det kommer bli super fint.

nahe jobbe dag imorgon,
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0