det är över nu

Då var festivalen över. De är konstigt tycker jag.. man längtar super mycket till östersjö innan den kommer sen på lördagen är man rätt trött på att..=)
Idag blir det soffläge hela dagen.. med tanke på att det öser ner ute så passar det perfekt..
Gårdagen bjöd på en trevlig förfest, festival drickande, fem kamp och man få ju inte glöma de helt underbara pizza bitarna.. mummms..

lite bilder från gårdagen

Fanny och Emelie=)


 de gjorde en "bilddagboken"


jag, fanny och piffe.. inga komentarer


Mats säger något olämligt=)


.. så äntligen fick vi en normal bild=)


Dags för femkamp.. Palle är laddad 

jag satte en pil.. vet inte om man ska vara så glad för de.. hehe


nej stoffe, den var inte inne....


koncentrationen var på max. tungan rätt i mun. Inte för att det hjälpte så mycket


Å rasse ska vi inte tala om hahha..

Imorgon är det jobbe dag. har ju varit långledig nu i fyra dagar så nu väntar massor med jobb när jag kommer tillbax.. phuu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0