utmattad

ännu en väldigt lång dag i skolan.. och jobbigt.. jobbigt när man börja jobba med sig själv. När man börja känna.. varför ska man göra de?? Kan man ju komma på saker som är jobbiga. och allt som är jobbigt tycker inte ida om.. Ida HATAR konflikter så då är det bättre att vara tyst.. att inte bry sig.. Jobbigt om nån skulle tycka illa om en eller??
många tankar har flugit runt i huvudet på mig idag.. hade jag haft en dator med mig hade jag skrivit ett sjukt bra inlägg i förmiddags.. men nu orkar jag inte.. orkar inte tänka och jobba igen..
imorgon är det vår grupp som ska grillas.. fy bubblans.. men det ska tydligen vara utvecklande..
Så mycket som jag har jobbat med mig själv i denna kursen har varit väldigt utmattande för mig. jag har inte orkat ta tag i nått annat.. har haft fullt jobb med att jobba med mig själv och vem jag egentligen är.. mycket har blivit isidosatt men jag är ändå glad för de. För efter fredag kommer jag tackla saker på ett annorlunda sätt..
jag känner att jag har mognat och blivit en annan person än vad jag va för 3,5 år sedan.. En bättre skulle jag vilja på stå..
Jag är inte längre den som alla kan kasta runt som de själva vill. Eller säga saker till mig utan att jag visar att jag blir sårad eller ledsen.. det är vikigt att göra de.. annars vet ju inte människor att de gör fel mot mig..
åå det finns så mycket mer jag skulle villja skriva men jag måste sova nu..
upp kl 6 och gå med Theo...hehe se hur sugen han är på de imorgon..

bara en dag kvar sen är jag färdig socialpedagog.. fan vad bra jag är!
sov gott=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, precis, FAN vad bra du är! Du var stark idag!



Ses i morgon...



Kram



/Jens

2009-01-15 @ 16:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0