tråkig dag!

Vissar dagar går det bara inte att plugga. i alla fall inte för mig. Jag har sådana dagar då jag bara tänker på allt annat när jag sitter med böckerna framför mig och idag va en sån dag.. Ingen ide då. inget som fassnar ändå!

Idag körde jag upp till audio vidoe för att jag skulle lämna in min mobil. när jag kommer in kommer jag på att jag har glömt kvittot.. typiskt, så jag får lämna in den en annan dag. Fick låna en mob av lolle medan  min är på lagning,, kunde inte tänka mig att de skulle va så svårt att få tag på en mobil som jag kunde låna så länge men alla som jag pratade med hade inte kvar sin gamla lr lånat ut dem till någon annan.

ikväll blir det att jag går bort en runda till thessan och se hur hon har haft det i helgen med kalmar brudarna sen blir det nog lite mys i soffan med Theo och en tidig kväll för mig förhoppningsvis. skola imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0