Tack

Skulle vilja tacka min klasskompis Jens för den fina kommentaren han lämnade till mig idag.
Jag har haft en väldigt jobbig dag idag, med mycket känslor och mycket gråt.. inte bara för att jag har varit ledsen utan även ilska och mycket glädje tårar.. Dessa tre dagarna har varit de västa i mitt liv men även de bästa. Som jag skrev i förra inlägget så har jag utvecklats nått så enormt så jag känner knappt igen mig själv..
De va lixom okej att vara ledsen framför 29 klasskamrater och när man kan vara det.. då känner man en trygghet..
Nu förstår jag om detta har varit förvirrat för er som inte går i min klass=) men jag kan tyvärr inte förklara mera.. detta har varit tre speciella dagar för oss där jag nog inte har sett någon som inte har haft en tår i ögat nångång..
Men tack jens igen.. de värmde =D
så från och med imorgon kommer ni träffa på en helt annan Ida...och det är jag stolt och gald för =D

jag är super trött nu och egentligen tänkte jag inte skriva nått ikväll men jag kände ändå att jag var tvungen efter att ha läst min kommentar..
Imorgon är de examen.. fan va gott


Kommentarer
Postat av: J

Mmmm, och såna här inlägg gör det inte lättare att hålla ögonen torra...



Kram

2009-01-15 @ 22:35:42
Postat av: Linda

Grattis Ida!

Det här gjorde du bra, var nu riktigt stolt över dig själv! Ha nu världens bästa dag och fira ordentligt för det är du värd.



Kram Linda

2009-01-16 @ 14:54:19
URL: http://farmorslillamadahjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0