promenader

ja, har man en hund så måste den faktiskt ut och gå.. de visste jag i och för sig när vi köpte Theo men de är lite jobbigt när både jag och stoffe är sjuka. de är lixom pest eller kolera vilket som.. idag är de jag som har varit ute med theo.. jag har mått skit dåligt sen. att promenera har varit mer än vad min kropp har orkat med.. men vad gör man inte. hunden måste ju ut!

Det är som lite komiskt i detta är att alla utom typ 3 stycken har blivit sjuka med feber och förkylning sen de va hos oss på nyår..=) hmm mina väggar kanske smittar=)

jag har ialllefall inte mycket kvar på min tenta.. borde gjort klart den ikväll men jag pallar inte.. ska ändå bara va hemma imorgon så jag hinner fixa det då.. nu ska jag och stoffe göra räkmacka! mummms=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0