nedräkningen har börjat

Då var det bara 5 dagar kvar på min utbildning. kan inte fatta att 3,5 år har gått så här fort. Nu sitter jag här och har lixom klarat det. är hur nöjd som helst över min insatts.. Jag ska ju läsa till två kurser till. frågan är om jag klara det för den ena del kursendet är psykologi och två böcker á 1000 sidor på engelska. och det är inte min starka sida. Men jag ska ge det en chans. Skulle jag inte klara det har jag ju ändå en utbildning..=)

idag är jag ledig sen har jag en helvetes vecka framför mig till fredag.. tis, ons tors går jag till fyra.. Kommer vara helt slut på fredag.. Få se hur mycket vin det blir för min del innan jag somnar=)

Nu ska jag fixa lite till skolan.. en  stor redovisning kvar.. de är det vi ska göra de tre kommande dagarna.. sen ska jag till mörrum och gå en runda med Nettan(stoffe moster) och hennes vovve=)

Detta är jag sååå sjuk trött på.. efter min utbildning ska jag inte öppna en kurslitteratur bok på många många år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0