motgångar!

ibland blir jag så ledsen att de alltid ska gå imot mig i skolan när jag har tusen andra saker att göra och jag blir superstressad. Så klart klarade jag inte den sista tentan som vi hade! det är ju så typiskt, nu när jag har flytten att tänka på och inte minst den kursen jag läser nu. har lixom inte tid att beskriva min egna process och skit! Men men jag har fått omtenta förr och det är inte hela världen. denna var dessutom inte så komplicerad att ta sig igenom så det är bara att sätta sig och göra det..
nu i eftermiddag har jag i alle fall skirvit klart kompletteringsuppg som jag var tvungen att göra för att jag missade två obligatoriska tillfällen.. och jag känner mig faktiskt duktig som gjorde det på 2,5 h=)

nu ska jag ge Theo mat sen ska vi ut till vägga för att hämta bilen för vi ska köra och hälsa på foxxy=D theo älskar ju att leka med andra hundar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0