grått

Detta vädret kan man ju bli deprimerad för. vet inte när jag såg sol senast.. det är ju grått och mulet hela dagarna. har inte lust att göra någonting. bara ligga  i soffan under täcket med ett gäng filmer och en stor chips påse=)..
men icke för oss. Gått tre km med theo idag i skogen. han bara älskar skogen och springa runt o lufsa.. En av oss( jag lr stoffe) bruka springa och gömma oss i skogen så ska theo leta upp oss sen.. han bara älskar de.. hehe=)..

På fredag ska vi åka  till vår hus. vi ringde och frågade ifall vi fick komma och mäta lite vägga så vi kan beställa tapeter och kolla vilka vägga som vi kan riva så vi kan beställa ett matbord vi vill ha.. men det går bara om vi kan fälla en vägg.. självklart fick vi komma.. de som bor i huset nu är hus gulliga som helst.. tur=)

ikväll blir det plugg för min del.. sen ska jag nog går och hälsa på stoffe på jobbet.. och sen ska jag nog ta en varmt skönt bad.. har inte badat sen vi flyttade till lägenheten.. så man får passa på nu.. iochför sig har vi badkar i huset oxå.. ingentligen ville jag ha hittat på nått kul men jag tror jag det är bra för mig om jag bara ha en kväll för mig själv.. lr jaa.. Theo är ju med här förstås.. få se hur mycket lugnt och ro man får=P


jag o Theo va hos jenna igår=)


 


Kommentarer
Postat av: Anna

KNASHUND! =)

2009-01-29 @ 07:15:00
URL: http://whataboutanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0