fullbokad!

Då var morgon promenaden avklarade med Theo, blev en hel timme så nu är han helt slut..=)
Gick inom stoffe på hans jobb. städtanterna bara älskar ju theo.. Fick en skink bit av en av tanerna och då  blev hon extra poppis..
Nu ska jag sätta mig och läsa boken.. psychology, the science of mind and behavior... och det är ju inte tio sidor som ska läsas.. nej nej 60.. får väl se hur det blir med den saken..
kanske hinns me en fika på stan oxå..men de blir nog knappert...
måste dammsuga och torka golvet oxå sen ska jag hinner med att gå bort till emma en runda oxå.. och gärna lägga mig innan kl 12 i natt för imorgon ska ja upp 6..
jaja dagen är fullbokad, tyvärr inte med en massa jätte roliga saker.. att plugga i en engelska bok och städa dra ju ner dagen rätt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0