fredag igen

Då var det fredag igen. Tycker denna veckan har gått saktare än vanligt..
Har varit ute och gått en morgon promenad med Theo och ätit lite frukost.. kommit på att man kan rosta ett bröd som vi har köpt. blir mycket mycket godare=)
Snart ska jag sätta mig och läsa om neuropsykologi.. det är faktiskt rätt spännande.. För er som inte vet vad det handlar om så är det bland annat kommunikationen i CNS ( centrala nervsystemet) och hjärnans olika funktioner.. vilken del av hjärna som styr vad osv.. Så jag har några timmar framför mig..
hade gärna velat gå på stan en runda för jag behöver handla lite smått och gott men de är så tråkigt att gå själv.. ska se om jag kan lura mig med stoffe imorgon istället. ta en lunch på stan kanske. va så länge sen bara jag och han gjorde nått.. titta på tapeter ska vi oxå göra..måste bestämma oss snart...

Varje gång jag är ute och gå med Theo så är det minst en person som ska stanna och säga att han är de är ""de sötaste de har sätt"," vilken underbar päls han har"," vilken ras det är" och ja.. jag kan fortsätta i oändlighet=) så klart tycker jag att han är den finaste hunden i hela världen.. han är ju min.. men många andra verka oxå tycka det och de är ju roligt.. lite stolt blir man allt!


här är han inte gammal.. hur söt=)?

Detta är för några veckor sedan med bästisen milo=)

nahe lite plugg på detta...
hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0