ett nytt liv?

Då var examens dagen över.. hur känndes nu detta då?? hmm ja, lite svårt att ta till sig i och med att jag börjar på måndag igen.. Men visst de va jätte trevligt och roligt igår.
Tack till alla som kom och grattade mig och för alla super fina presenter=)
lite bilder från igår kanske=)?

jag och anna. Vi är födda på samma dag, gått hos samma dagmamma, gick på samma skola på högstadiet och i samma klass i gymnasiet.. nu har vi även gått 3,5 år på högskolan tillsammans...=)

basgruppen under 3,5 år. vi har gått igenom mycket tillsammans...

i väntan på vårat kuvert i kyrkan..


jag, anna och lisa...

I krykan så träffade jag och anna våra gamla grymnasie lärare. de hade kommit för våran skull=) hur glad blir man inte då.. de ville säga att de va hur stolta som helst över oss och lämna en paket.. kan ju säga att en tår eller två föll då=)

fler bilder från examen finns på denna länken
http://www.facebook.com/album.php?aid=72462&l=5ad94&id=586066331


Kommentarer
Postat av: Daniela

Grattis till examen!!! Va det Inger och Sigun som kom?? kram

2009-01-17 @ 16:16:51
Postat av: Thine

Hej!Hoppas allt e bra med er!Va glad jag blev när jag läste att Inger & Sigun kom, blev verkligen rörd:)...Trevlig helg!

2009-01-23 @ 17:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0