en söndag

DÅ har helgen passerat för bi i en illande fart. jag tycker i och för sig att hela denna veckan har gått jätte fort. Så klart glömde jag min kamera hos Jenna igår så jag kan verken lägga upp några bilder från i fredes när jag var på klassfesten eller igår när jag och Theo var hos Jenna och grillade korv.. super mysigt förresten=)
Jenna lovade att komma inom en runda lite senare så ikväll ska jag lägga upp lite bilder och berätta mer om helgen som varit..

Idag blev det ut med halva julen.. Orkade inte ta ner gardinerna och ljustackarna.. men tomtarna och grannen.. de är väck nu. och jag mitt pukor lyckades ju få barr i hela lägenheten... blev en riktig stor städning! har varit ut och gått en runda med Theo oxå.. Mycket me har jag inte gjort idag. Stoffe är och dömer så det är lite ensamt.

Nu ska jag nog slänga på en film tills Jenna kommer.
hörs senare ikväll..
hej så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0