beslutångerst

idag har jag och stoffe haft en hel dag. varit runt och kollat på möbler. Och jag tycker det är super svårt att välja. så klart så vill ja ha det som är dyrast! det går lixom inte.. måste börja tänka om.. Vi har varit på bromölla möbelaffär, möbelnytt i sölvesborg och asarumsmöbler.. Hittade ett matsalsbord men stoffe tyckte de var för dyrt med 15000.. kan kanske hålla med om det! vi va även inom Mias färg och miljö som förövrigt är den bästa affären när det gäller tapet osv. De är så sjukt kunniga där inne på att matcha ihop så att det passar. VI har fått köpa en jätte fin foto tapet av Emelie och Mats för mindre än halva priset=) super tack till dom! Det är förövrigt en stor ros.. typ vit. iallefall hittade de  skit snygga färg kombinationer inne på mias färg och miljö.. typ mossgrön tapet och en ljusare grön, vit.. kommer bli så fint i vårt vardagsrum och det bästa av allt. vi är ensamma om ett sådant  vardagsrum. Kan jag nästan lova..!
Så nu är vardagsrummet nästa till 100 % bestämt.. bara hallen och sovrummet oxå=P

Vi har varit i vårt hus idag på förmiddagen me.. åå jag längtar nu.=) Jag ångra inte en sekund att vi köpte huset..

Nu kommer Emelie och hämta mig och Theo så ska vi ut och gå en runda.. foxxy med så klart=) sen kommer jenna, anton och josse oxå så ska Mats göra Langos till oss.. super gott. några gals vin och ett bad i emelie och mats bad tunna, så jag måste packa lite badkläder=)

med lite godis går allt=) theo och foxxy



ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0