jag=noll koll

detta året har jag inte haft nån koll överhuvdtaget på allt som går på tv. jag har missat varenda gala som har gått. och jag brukar typ inte missa nån.. litet gala freek.
och nu har jag missat att det är melodifestivalen på lördag!! noll koll har jag..tyvärr så kan jag inte se första del finalen men har lyssant på bidragen och jag tycker inte de va så mycket att ha. hoppas inte nån av dem vinner..
vilka ska gå vidare då??

aså scotts hade en jävla svänging låt. satt och diggade..

tyckte faktiskt om caroline af ugglas låt men inte som en melodifestival låt...

alcazars låt låter som alla deras andra låtar.. disco typ..

Emilia.. ni vet big big wold Emilia.. hennes låt var rätt okej.. man svängde med.. men aså den damen har ingen super bra röst.. och vet ni vad låter heter.. You´re my world.. haha tror kanske att world ordet ska hjälpa henne till framgång..

Shirly Clamp.. jag.. en balad.. sjunger om kärlek som hon alltid gör..

Nina Söderquist.. inte en anning om vem människan är.. contry/rock röst.. låten då.. njaa nää tror inte de..

Jonathan Fagerlund.. skit töntig låt och röst.. vem är han förresten??

Marie Serneholt.. ursäkta mig men jag kan bara se hur hon klänger på sig när hon sjunger.. jag rösta på kort kort och uringat.. nån som sätter emot...??

nä ingen va dessa bidragen fasnade hos mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0