tiden går så snabbt

fredag mys hemma hos Emma A med några tjejer. Tog med oss pizza och presenter som en typ "lycka till gåva" till den kommande bebisen. Kan kanppt fatta det.. om 4 veckor så är Emma mamma. Kändes som om det var igår vi lekte på Rödvensvägen och hon lurade upp mig att springa på garagetaket och springa och tjuv ringa på på dörrar.. emmsan lärde mig allt skit=)
tiden går fort..
Vid halv nio blev jag tvungen att gå hem till Theo för han var hemma själv. så när jag kom hem och hade rastat honom körde vi en runda till emelie och mats.. foxxy var jätte leksugen.
Pratade om att vi var sugna på att åka iväg i sommar..tyvärr finns ju inte pengar till en längre resa men 4 dagar till prag eller till Gotland hade man kanske kunnat kosta på sig.. få väl se hur mycket pengar man kan skrapa ihop..

nu är det läggdags
go natt på er=)

Kommentarer
Postat av: EmmaA

Flisan fan va du e rolig..hade förträngt de me garagetaket...men tusan va kul de va...eller när vi sprang tvärs över hela kolonin o pallade grönsaker...men då va markus o pehr i spetsen, inte jag :) tack så jättemkt för igår, de va supertrevligt...pusspuss

2009-02-07 @ 10:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0