tenta... ångerst...?

det var helt underbart att gå morgonpromenaden med Theo idag... äntligen har solen kommit=)
men de va inte särskilt varmt ute.. var alldeles röd om kinderna när jag kom in igen..
idag är det tenta plugg som gäller nu på förmiddagen sen ska jag ut i skogen med Foxy och Emelie.. ikväll blir det tacos, let´s dance och ett bad i bad tunnan hemma hos Emelie och Mats=) super mysigt..

igår hade jag sån tenta ångerst. kände sån press på mig att jag måste klara tentan på måndag.. vet inte från vem pressen kommer. måste nog ligga hos mig själv.. bara för att jag har lagt ner så fruktansvärt mycket tid på denna.. men jag måste intala mig själv att det är så jätte mycket som vi har gått igen, vilket gör att jag inte kan lära mig allt så det är bara till att hoppas på att det jag har pluggat in kommer.. mer kan jag inte göra...

Igår kväll åker jag hem till Jenna en runda så var hon mitt moraliska stöd en stund... tack Jenna=)

nahe nu måste jag börja plugga ifall jag ska få något gjort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0