solig alla hjärtansdag!

det är ju så tyskiskt att min pojkvän ska jobba just idag! det är ju super fint fäder ute. hade va så skönt att åka och grilla och hitta på nått idag.. men nej då, då ska han jobba..
jaja jag behöver ändå plugga några timmar nu sen får jag se om det är någon som vill ut i skogen.. Thessan sa i veckan att hon va sugen=) Annie är ju hemma nu ju.. kanske hon vill ut en runda i skogen=) få se mig för senare under dagen.

hur var det igår kväll då!?
kan ju säga så här.. jag är grymt avundsjuk på den där badet de har utom hus.. fanns ju alla möjliga funktioner på de... de va bara helt underbart att sitta i ett varm bad när det va minus grader i luften.. de får vi göra om ofta.. i like=)
tyvärr blev det ingen bild på badet för de va lixom svin kallt i bikini och stå i snön. kan säga att min fötter höll på att frysa ihjäl när jag skulle gå in...

idag är det ju alla hjärtans dag.. rätt så överreklamerat tycker jag.  får se om det blir någon mys kväll lr vi hitta på nått annats..
hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0