sammandrag

ni kanske undrar hur det gick på tentan i måndes.. njaa. så där faktiskt.. först när jag fick frågorna så fick jag panik. kände att jag inte kunde någonting men när jag hade lugnat ner mig lite så gick det bättre. frågan är om jag har skrapat ihop 15 poäng.. njaa. har jag tur, men jag har aldrig tur när det gäller sals tentor. jag har i alle fall ingen panik över detta. klarar jag inte den så vet jag att jag kommer att klara den nästa gång. för denna gången var det så klart inte det jag hade fokuserat på men nästa gång kommer det att gå.... och då är jag redo=)

igår var vi på banken och skulle fixa med lån till huset.. kan ju säga så här mycket att vi kommer att bo 2000 kr billigare i huset än vad vi göra nu.. det är helt sjukt bra! aldrig mer lägenhet!

nu på förmiddagen har jag och svärmor varit ut och gått "gölarundan" ,skönt! och nu ska jag gå en runda på stan.. måste köpa tandkräm och tandborste till Theo.. han luktar APA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0