omtenta.... klar

Har precis skrivit klar min omtenta nu, Känns rätt så skönt=) har skickat den till en klasskompis så ska hon skicka sin så man kan hjälpa varandra. man blir lätt fast i sin egen.
Kan säga att jag är grymt trött nu efter 3 timmar framför datorn. Själva tenta tar egentligen inte så lång tid att skriva men allt fin slipp som att man exempelvis får in rätt referenser och källförteckningen tar alltid så lång tid för mig. borde inte göra för jag har ju skrivit en del på min 3,5 år=)
jag skulle verkligen behöva en nackmassage nu.. får alltid så ont när jag sitter framför datorn.. kan ju försöka få i stoffe att jag vill ha lite massage... tror jag kan glömma det..

idag har jag annars varit ute och gott med rottweilerna Ebba och hennes Matte. bara älskar den hunden=) finare rottis får man letar efter. Det var ebba som gjorde att jag började tycka om rottisar. Ville ju egentligen ha en sån hund men tyckte att vi kanske kunde börja med en lite lättare=) de kräver ju ändå en del. Men i mitt liv, någon gång ska jag ha en Rottis..

Idag fyller Jenna år.. 21. hmm bara barnet ju=) en annan fyller ju 23 detta året.. usch när man skriver så så ser det ut som om jag är super gammal men jag känner mig inte super gammal. komihåg när man var runt 15. var man lixom över 20 så var man stor.. hehe

iallefall ett stor grattis till damen idag=) var på kalas hos henne igår, vilket som förövrigt var trevligt=) och imorgon blir det fest för henne..



självaste jennifer johansson=)

Kommentarer
Postat av: Jenna

hahaha, vilken hemsk bild :P

2009-02-06 @ 16:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0