mycket pengar

då var men så där en miljon fattigare.. hehe=) Nu äger jag ett hus, häftigt. För några år sedan trodde jag inte att jag skulle ha hus vid 22 års ålder=) ( Tydligen så finns det folk som "stör" sig på att vi har köpt hus! Att vi är för unga men det skiter jag fullständigt i.  Jag tycker att vi är mogna för det och det är huvudsaken. Finns fler saker här i livet än att bo närma stan och supa sig skit full varje lördag, söndag)
Vi får inte nycklarna förens imorgon kl 10 men det är bra för annars hade jag varit där hela dagen och kvällen och jag har lite annat jag måste fixa med.. typ plugga och packa!
Trodde jag skulle få sitta själv en fredagkväll=( men igår kväll när jag va hos jenna och anton blev jag bjuden dit ikväll på hemmagjord pizza "om du tycker om bearnesås på pizza" som Anton sa.. klart jag gör... jag äter allt

Så typiskt har jag blvit förkyld och halsen är verkligen inte som den ska.. jag har absolut inte tid att bli sjuk.

tillbax till pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0