mycket nu....

så mycket att göra att jag inte vet hur jag ska hinna med.. har en tenta att skriva.. har ioch för sig börjat och det går bra men den ska bli klar oxå. ska vara inskickad senast 8 feb... har även kompletterings uppg som ska vara inskickad samma dag.. tror jag är klar med den men även en finslipning behövs.. jag måste plugga till det vi har i den nya kursen.. och det är mycket mycket... skola tis, ons, tors, kalas tors kväll för jenna =) vilket jag förövrigt måste köpa paket till. och det är ju inte det lättaste till den damen.. men jag har nog en bra idé=D iväg på en annan grej fredag kväll, lördag ska jag först på 60 års kalas sen blir det fest för jenna=) söndag ska jag spenderar i sbg hos mamma.. Stoffe ska till Tyringe och döma så jag ska till mammsen då.. Rotmos står på menyn.. i Love=P

så jag har tre dagar på mig att skriva tentan.. tur att jag började idag och det blir inte ens tre hela dagar.. 2 dagar typ.. shit! får jag inte ont i magen för detta så klara jag vilken stress som helst...

Vill så gärna hinna umgås med Thäss.. hur ska jag hinna detta då.. får bli ikväll en stund för de andra kvällarna måste jag ägna åt tentan!! kan inte skriva så mycket mer idag ändå för jag måste lixom ha kurslitteratur böckerna.. får inte de förens imorgon...

jaja nu måste jag fortsätta..
denna stress=/


Kommentarer
Postat av: Jenna

är jag svår? haha :P ska ni med till copenhaäägen eller? PUSS

2009-02-03 @ 13:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0