metallica

Igår frågade Jenna och Anton ifall vi ville följa med till Metallica den 20 juli i Köpenhamn! hade varit så häftigt. problemet är bara att det är den 20 juli. det är ju mitt i sommaren och antagligen jobbar jag då. Kan ju gärna inte be om ledigt i jobbansökan =D så jag o stoffe benar i hur vi ska göra..
Så nu tänker säkert ni som känner mig.. du har väl aldrig lyssnat på sån musik??.... nä det kan hända men jag tycker det hade varit häftigt att se ett världsband.. och för den delen så ska man nu lyssna på hårdrock ska det vara LIVE.. en helt annan stämning.. kan ju bara jämföra med rockfestivalen i Norje.. där är det många band som jag har lyssnat på där som jag faktiskt tycker är bra sen har man lyssnat på skivan har det bara varit skit... så det är väl stämningen runt omkring oxå kanske=)..
så vi får som sagt se hur vi ska göra.. glad att det frågade oss iallefall=)

har skrivit på min omtenta idag nu är det plugg på psykologin...=/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0