LEDIG

I veckan har vi haft APT möte på jobbet. Då infomerar chefen om att vi ska få en socionom praktikant i höst. roligt med tanka på att jag känner bruden=) kommer imorgon...
Iallefall började jag fundrara lite.. jag har varit så trött den senaste tiden.. precis som om jag har gått ner i varv.. varför?? ska ju jobba i flera veckor till?? men sen kom jag på de. Vid denna tiden brukar jag börja skolan igen.. kroppen tror att jag ska sätta mig framför en hel hög med böcker igen.. Hjärna börja få ångerst för alla tentorna igen.. men så vaknar jag till liv.. ALDRIG mera skola..  jag trodde att jag hade fattat dett när jag tog min examen.. att jag aldrig mer skulle komma tillbaka.. men det har jag inte gjort ännu. det är en hel mysko känsla i kroppen att inte behöva plugga.. Fick ofta höra att jag hade det så förspänt när jag pluggade. Jag var ju jämnt "ledig". Men nu när jag har ett jobb vet jag vad ledighet är.. en helt underbar känsla...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0