vanliga trädgårdmöbler?

idag har vi kört runt runt runt.. först in till stan ( karlshamn) sen till bromölla och sen till ekohallen.. letat efter plastmöbler som tydigen är svårt att få tag på. finns på jysk men de hade inte varorna hemma så vi skulle få beställa.. skulle ta en vecka.. vi vill ju ha till helgen..
när vi var i bromölla fick vi reda på att vår soffa äntligen har kommit. synd bara att de inte han ringa innan vi va där nere. så vi får köra ner imogon igen=(..  ska bli roligt med en ny soffa iallefall..

ikväll blev det DH hemma hos jenna och anton.. jag får väl ta och erkänna att de va jag som stod för underhållningen.. jag får väl skylla på att jag var trött..

nu blir det nog sängen..
go natt på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0