stress

varför alltid denna stress.. jag är stressad för allt idag..
stressad över att det inte klart med sommarvik ännu.. jag fick inte det jobbet som jag var på intervju hos.. de var tvungna till att ta folk som var LASADE först.. väldigt irriterande!
men jag fick timvik iallefall.. dvs att de kan ringa in mig om det skulle behövas..
fick på posten.. men bara tre timmar om dagen.. det blir inte plånboken fett av.. visst bättre än ingen men njaa..
så nu hoppas jag bara på ett jobb till.. få svar idag...

stressad över att jag måste fixa klart skolan.. bara några veckor kvar men är så trött på de.. har iochför sig ett grupparbete men jag kan ju inte låta min gruppmedlemar göra allt jobb!!

stressad över ikväll.. måste hinna fixa iordning här hemma..

stressad över att jag måste hinna ut och gå med Theo..

måste  hinna till stan och handla till ikväll.. och måste köpa paket till stoffe lillebror som har fyllt 18 år!...
mycket nu...

nu kommer tessan så vi ska ut och gå. kan jag strycka en sak som stressa mig idag ...

hoppas alla får trevligt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0