Sol

vilket underbart väder det blev idag tillslut=). legat ute och solat lite i trädgården.. super skönt;)
men det har ju varit lika fint hela helgen och vad har olsson hittat på då??
joo lördagen så var vi föst på kosläppet i bräknehoby.. bonvarning! vad hur mycket folk som helst där. det stod tillochmed folk på E22.. sjukt!
sen bar det av till Karlskrona för shopping.. GINA i love=) hittade hur mycket som helst.. köpte bland annat såna där jeans tight.. men jag köpte för stora! så typiskt mig.. så jag får nog åka och köpa nya.. för jag tycker de är as grymma!
vi som tillbringade dagen i Karlskrona var jag, Stoffe, Jenna, Anton, David och Jessica..

På kvällen hade stoffe sina jobbakompisar hemma så jag körde en runda.. hamnade hemma hos Stefanie och David.. även att jag bara drack pepsimax så hade jag roligt.. de vet hur man släpper loss de=)

igår va jag först på konfirmation.. en och en halv timme i kyrkan! spring i benen! sen körde vi och kollade på mjällby mot malmö... träffade lite vänner där nere så de va trevligt...

Idag har jag inte gjort så mycket.. eller jo faktiskt.. fixat en massa har jag gjort.. ska snart göra till lite mat sen ska jag in till tezzan och ut och gå lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0