intervjun

det var svettigt värre att vara på anställningsintervju.. jag var super nervös. vet egentligen inte rikigt hur det gick.. men det kändes rätt bra. jag gjorde inte bort mig i allefall. men det är som "de" säger.. man ska vara nöjd bara att man kommer till intevju.. i det här fallet så var det 80 sökande.. 40 var behöriga och de hade tagit ut 5 till intervju och de skulle anställa 3.. så jag kom till topp 5=) hehe de skulle höra av sig senare i veckan om jag fick det eller inte.. jag bara hoppas hoppas=)

ikväll blir det en promenad med foxy och emelie.. blir nog en glass på reptil oxå=) sommar väder ikväll ju..
sen ska jag nog hem och till thessan och prata lite skit innan jag hämtar stoffe från jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0