inte okej

 
denna bilden säger allt om gårdagen.. men de är inte okej att dricka dirket från flaskan.. inte okej=)

Igår hade jag verkligen sjukt roligt. väldigt länge sedan ja hade så roligt både på en förfest och framför allt på harrys=) jag dansade från kl 11 till kvart i två.. de ni. kan lova att jag va helt slut när jag komme hem...
de är nästan så att man får på att nästa lördag igen...=) men då är det särket inte alls lika roligt...
nu har jag iallefall fått lite ny energi...


förfesten igår hos thessan var grym, hon vet hur man ställer till med fest den bruden=) o vad mycket folk de va sen då.. till slut så kunde man inte röra på sig, man fick helt enkelt stå där man stod=)

och sen var det ju roligt att träffa tjejerna som är iväg och plugga som har varit hemma nu under påsk=)

de får vara bra så...
haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0