en bil till?

Vilket tråkigt väder det är ute.. trodde det skulle va fint så man kunde sitta ute och solen.. men nej då..

igår fick jag reda på min psykologi tenta.. en poäng ifrån godkänt! helt sjukt vilken otur.. men jag ska se om jag inte kan snacka till mig ett poäng=)

jag och stoffe funderar på att köpa en bil. de är faktiskt hopplöst när han jobbar..och visst det finns tåg men de är skit dyrt!
billigare att köra bil faktiskt.. och ibland vill man faktiskt komma nånstans.. de är ju inte så att de strömar in folk i mörrum precis.. så till nästa vecka ha vi kanske en bil till.. få se..

nu vill min hund ut och gå..


äta på mattes hand är super gott=)


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad stor han har blivit. Lika söt som innan. Hoppas ni trivs i huset, ser jättemysigt ut. Ha en riktigt glad påsk.

Kram Linda

2009-04-08 @ 22:18:51
URL: http://farmorslillamadahjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0