bort

Imorgon är det borta... mitt löshår. och vet ni vad! de ska faktiskt bli super skönt. är lite lite trött på de nu=)
imorgon blir det kort och svart igen.. precis så som jag brukar ha de... =)
de ska tydligen ta väldigt lång tid att ta bort alla 90 fästerna så vi ska börja redan kl 11. och då ska jag ha hunnit städa hela huset och varit ute på långpromenad med theo...

idag har min bror varit på besök=) har inte träffat han på flera månader så de va roligt att träffas och pratas vid..vi bjöd på middag me, pommes och färdig snitzchel...inte gorme middag precis... men gott va de..

annars idag så har stoffe varit ledig så vi har gjort iordning i vår data rum. jag har helt själv skruvat ihop en bokhylla=)
så nu börja de så smått bli klart.. kanske till och med dax för en inflyttningsfest snart ;D (eller vad säger du jenna)
nahe nu ska jag krypa ner..
go natt på er...

Kommentarer
Postat av: Jenna

JAAAA! :D saknar dig! Puss

2009-04-10 @ 13:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0