vem hade jag varit??!

Idag är jag i Sölvesborg och hälsa på, ska bli älg middag hos mamma..mums=)
Stoffe han är och dömer här i sbg så då får man ju passa på att hälsa på.
När jag släpte av stoffe så passade jag på att kolla när natalie( ni vet stoffes lille brors tjej) spelade match. Hon spela fotboll och de blev oavgjort vilket tydligen va bra för om de hade förlorat hade de tydligen ramlat ner en serie lr kvala för att hålla sig kvar. är inte så insatt, men du va dukig natti=)
När jag stod och tittade på fotboll så stod jag och tittade mig omkring på allt folk som va där. jag kände igen nästan alla, såna som man vet vilka de är men inte känner dem. Då började jag funderar vem hade jag varit om jag hade stannat kvar i sbg, vilka hade jag umgåts med idag? jade jag hängt på altona varje helg=) haha
Jag är absolut inte onöjd med det livet jag lever idag tillsammans med stoffe och mina vänner i karlshamn men ibland kan de va roligt att tänka om lixom...Vem hade jag varit idag?!

Nu ska jag upp till ishallen och frysa lite...
tjoo

Kommentarer
Postat av: Nathalie

nej ida vi hade inte trillat ner! nu får vi kvala uppåt, det hade vi inte fått om vi hade förlorat. vi kom alltså tvåa i serien!!! :)

2008-09-22 @ 19:47:45
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0