våfflor

Jag och Stoffe funderade vad vi skulle äta till lunch idag.. det blev våfflor. Det va jätte länge sedan vi åt de så de va gott.
När jag hade gjort smeten så va det visst till 10 stycken våfflor, smart av mig att komma på de efteråt=) man äter ju inte mer än två.. max tre sen mår man ju jätte jätte illa...

Jag tänkte att jag skulle gå på arobicen idag.. men jag tror inte jag hinner det. Jag och arthur måste fixa kompletingarna på uppsatsen så vi kan få in betygen och han jobbade till kl 5 typ sen skulle vi sitta med det. och även att det inte var särskilt mycket att fixa så tar det ju alltid längre tid än man tror.. kanske hinner med bodypumpen vid 8.. få se.. emmsan, du kanske vill följa med?=)

nu ska jag läsa lite till i mina underbara böcker! hmm eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0