tråkig lördag!

vilken tråkig dag. Finns absolut ingenting att göra. jag börja redan tröttna på att stoffe aldrig är hemma om helgerna och säsongen har inte ens börjat ännu. hmm kanske bara jag som har en dålig dag, kan ju hoppas på de för annars blir denna vintern väldigt väldigt lång.....

Igår bestämde jag mig för att det blir ingen hårförlägning förrens vi har kommit hem från egypten, men däremot ska jag fäga om håret.. det ska bli rödbrunt! Vet att jag har sagt att jag har jätte svårt för hår där de är lite rött i men när jag fick se den hårfärgen som jag då vill ha så va jag tvugen att ändra mig,, för den färgen är skit snygg=). skulle de inte bli bra är det bara till att slänga i en svart färg så försvinner de. Så de är ju bra. På måndag ska jag ringa o beställa tid. Har jag tur finns de kanske tid redan på fredag och de skulle ju passa bra för jag ska ju på klassfest på lördag.

jaha vad ska vi göra åt denna dagen då?? egentligen vill jag krypa ner i soffan igen under täcken men det ska jag INTE. ska hoppa in i duchen sen ska jag ringa och kolla vad de andra brudarna har för sig..

ska på middag kl 5 hos stoffes farmor.. utan stoffe=) hehe som tur är så är ju resten av stoffes familj med men de bruka va så här undervintern. jag får komma själv för han är och dömer sen kommer han efter en timme lr två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0