svamp

Då var man hemma igen från skogen=). Vi hittade faktiskt rätt mycket svamp så jag är nöjd.
Men shit va trött jag och tessan va eftera att vi hade gått i skogen i två timmar, vi satte oss två sek under vi skulle köra hem och vi båda kom fram till att de hade varit skönt att sova en stund..
När jag kom hem va jag mindre sugen på att rensa all svamp men de va bara att ta sig i kragen och jag tänkte bara på att jag skulle lägga mig i sängen när jag va klar.. men när jag var precis klar kom stoffe hem och va vrål hungrig så vi gjorde mat i stället.. sen äntligen slängde jag mig i sängen.. höll faktiskt på att somna men jag tänkte om jag gör de nu så somnar jag aldrig i natt.. så jag tog en sväng om med damsugaren och moppen så nu är det rent hemma med=)..
nu däremot ska jag slänga mig i soffan och titta på tv.. alternativt en film för de är väl inte nått bra på tv...

de blev en del svamp=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0