skogen snart

kom upp i tid idag. hade ställt kl på 7 men låg och drog mig till 7:30. super skönt de=) slängde in mig i duchen för att jag skulle vakna, en sanbbis med damsugaren sen iväg till ica för att köpa frallor. Vid nio tiden kom klasskompisar för vi skulle jobba med grupparbete. Nu känns de som om vi är inne på rätt spår, så de är ju bra.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska skriva lite på arbete, läsa en kurslitteratur bok eller slänga mig i soffan framför en film=) undrar vad som lockar mest..
i eftermiddag ska jag följa med therese och plocka svamp..Jag tycker faktiskt om att strosa i skogen och kan man desutom hitta lite svamp är ju de aldrig fel.
Ikväll ska stoffe iväg till Alvesta och döma..de är långt.. så är de någon som vill komma och våldgästa mig och titta på idol( för de är väl ikväll) så är ni varmt välkomna=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0