rida

som tur va fick jag äntligen tag på kakka och fick vägbeskrivning. När jag kom in på gården mötes jag av två stora hästar och där på satt Anna och Tessan. jag kunde ju inte vara sämre så jag fick ju med prova.. men shit va rädd jag va när jag satte mig. har grym respekt för hästarna och de va ju stora me..Men jag kan ju inte säga något annat än att de va jätte roligt å de va ju inte så farligt så jag skulle tänka mig att rida igen.. de hästarna va super snälla.

tro de eller ej men jag ha faktiskt ridit innan. jag hade hand om en häst när jag gick i ettan på gymnasiet. de va den dumaste hästen i hela stallet, ingen ville rida den. Så en kompis "lurade" mig att rida den. dum som jag va.. kan ju säga att den slängde av mig ett antalt gången.. efter de har jag inte tyckt om hästar..

anna

Therese

jag och anna

Vi skulle tydligen rida utan sadel tillbax till stallet... de va väl inte jätte skönt precis..

så här glad va jag när vi va framme=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0