prat...

det blev ingen tripp till nytorpet idag, det har ju regnat hela dagen! så typiskt. jag som va sugen på de. Det blev en mysig hemma kväll med grönsaksdipp till despreet och idol=).. mys va de. Super kul att få träffa henne..
Skönt att få prata med någon som är i samma situation som en själv. men plugg och pengar och annat.. känndes bra att prata av sig lite..
det är lixom lättare att prata med någon som är i samma sitation som en själv.. jag har ju tillexempel svår att sätta mig i i vissa arbeten.. så är de ju. Vissa saker förstår jag absolut inte medan andra inte förstå mig..

Imorgon är de skolan sen är de raka vägen till kalling. Mörrum ska spela mot dem och stoffe ska döma.. Palla ska tydligen med spela så det är nått att titta på.. mer än domaren menar jag.. hehe

så snart är det dax för sängen...se om jag kan somna inatt för just nu är jag inne i period när jag ALDRIG somnar.. rätt störigt när min sängkamrat somna efter två sekunder!!!
go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0