nöjd

ibalnd blir man bara så glad. har funderat hela dagen på vad jag ska göra ikväll. Nästan alla ska ju till kalmar denna helgen och de som är kvar hade annat för sig.. trodde jag ja=) frida ringde precis till mig och frågade ifall jag ville följa med dem och bowla.. jaaa äntligen har jag nått att göra ikväll..blir det ingen daulig film och en chips påse.. blir det kanske efteråt men inte själv isåfall..
stoffe ska ju tydligen dricka öl me sina "vänner" haha

har varit och klippt mig på "jennys klipphörna" i sbg idag ju=) natti har praktik där varje fredag så jag beställde en tid av henne. blev inte så mycket klippt, för de va ju färgningen som var de vikiga. blev grymt nöjd med det röda håret.. kanske lite lite mörkt men det gör inte så mycket. är super nöjd med de ändå.. så tack natti=)
jag kommer inte lägga ut någon ego bild på mig själv för att visa färgen.. blir kanske lite bilder på bowligen idag annars så ska ju jag på fest imorgon å då blir det bilder..
hmm kan ni tänka er.. jag ska på grand;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0